2013/07/26

FLORAL FRIDAY

W ostatnim czasie pogoda nas rozpieszczała i prawdopodobnie będzie tak przez dłuższy czas. W dni takie jak ten trudno ubrać się na czarno, a po ostatniej selekcji ubrań w mojej szafie uświadomiłam sobie, że zamyka się ona właśnie w barwach bieli i czerni. Postanawiając zrobić coś z tym faktem zaczęłam rozglądać się za czymś bardziej wesołym i wpadł mi w ręce kolorowy, kwiecisty top. W końcu jakaś odmiana!


Postawiłam na top w żywym, kwiecistym tonie idealny na słoneczny, letni dzień. W miłości do prostoty, postanowiłam jednak nie przesadzać z kolorami i zestawiłam go z jasnymi, jeansowymi szortami. Czarny pasek, sandałki na szpilce i... ukochany łańcuch z którym praktycznie się nie rozstaję ;) 










top H&M / shorts second hand / shoes second hand / necklace DIY / belt second hand



2 comments:

  1. Z roku na rok coraz śliczniejsza jesteś, Klaudia:)) Z miłości do przeglądania blogów, i Twojego stanę się stałą bywalczynią;). Masz dobre wyczucie smaku, pasują Ci takie delikatne, kwieciste cudeńka^^
    Pozdrawiam, koleżanka z Grecji i Turcji, Angela
    (może pamietasz;D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście że pamiętam! Dziękuję za miłe słowa i liczę na to, ze następne posty także przypadną do gustu:)) Również pozdrawiam, buziaki :*

      Delete