2013/07/18

FIRST

Pierwszy wpis, za którego zabieram się od paru miesięcy w końcu ujrzy światło dzienne! Na reszcie przełamałam swoje lęki dotyczące wyjścia "na świat" z tym jak się ubieram i co tworzę i... jestem :) Ostatnimi czasy można zauważyć coraz to więcej blogów tego typu, ale mam nadzieję że WHITELIP będzie miał w sobie nutkę oryginalności, która przyciągnie waszą uwagę. Let's start!

Pierwszy outfit to stylizacja stworzona specjalnie do sesji zdjęciowej z Agatą Czernecką. Być może jest niekoniecznie przemyślana i dość odważna, ale taki mam właśnie styl! Wygodnie, na luzie, odrobinę oldschoolowo - tak czuję się najlepiej :) 













shoes Nike Air Force 1 Mid / shorts second hand / t-shirt second hand / necklace DIY

Właściwie to nie spodziewałam się że zdjęcia te znajdą się tutaj, więc nie były tworzone specjalnie z myślą o blogu. Bardzo dziękuję Agatce za wspaniałe efekty i gorąco polecam, bo na prawdę odwala kawał roboty tworząc cuda! Buziole for u Agattttti!  




Jeszcze w tym tygodniu na blogu będziecie mogli zobaczyć efekt dzisiejszego wypadu na zdjęcia z Pauliną Brudny, następną wspaniałą panią fotograf! ]:-> 



3 comments: